קורס פיתוח משחקי מחשב עם Unity

כל הקורסים ניתנים לשינוי בהתאם לצורכי הלקוח וסילבוס סופי יקבע לאחר שיחת איפיון מקצועית

קורס פיתוח משחקי מחשב עם Unity

דרישות קדם

  • הכרת המחשב
  • אוריינטציה טכנולוגית
  • רקע קודם בפיתוח תוכנה

קהל היעד

  • סטודנטים ובוגרים טכנולוגים
  • בעלי רקע קודם בפיתוח – המעוניינים ללמוד לפתח משחקי מחשב
  • צוותי R&D המעוניינים לפתח משחקים

פרטים נוספים

  • 80 שעות אקדמאיות
  • הקורס מועבר בZOOM או פרונטאלי בבית הלקוח
  • הסילבוס ניתן לשינוי והתאמה בהתאם לצרכי הלקוח

למה

קורס פיתוח משחקי מחשב עם Unity

?

קורס "פיתוח משחקי מחשב עם Unity" מיועד לצוותים ואנשים בעלי אוריינטציה טכנולוגית המעוניינים להפוך למפתחי משחקים מומחים באמצעות הפלטפורמה המובילה בתחום – Unity (אשר לעיתים קרובות משתמשת בשפת #C).

במהלך הקורס, המשתתפים יקבלו את כל הידע והכלים הדרושים ליצירת משחקים דינמיים, אינטראקטיביים ומרשימים. הקורס יעמיק בהבנת הממשק, עיבוד גרפיקה, פיזיקה במשחקים, שילוב של אנימציות וסאונד, ויכלול תרגול מעשי בנושאים מתקדמים כמו VR ו AR.

המשתתפים יתנסו בכל תהליכי הפיתוח, החל מהרעיון הראשוני, דרך התכנון, הבנייה, ועד הפרסום של המשחק. הסטודנטים ילמדו איך למקסם את היכולות המרשימות של Unity ליצירת משחקים ברמה מקצועית.

מטרת הקורס היא להכשיר את המשתתפים לפיתוח משחקים ברמה הגבוהה ביותר, תוך נתינת הכלים ליצירה יעילה, חדשנית וקריאטיבית. הקורס מתאים למתכנתים, מעצבים גרפיים, ואנשי מקצוע בתחום המשחקים, וגם לאנשים שאינם מתוך התחום אך מחפשים להתמקצע בפיתוח משחקים באמצעות Unity.

רוצה להצטרף אלינו?

למה מתאים
הקורס

נושאים עיקריים בקורס:

Unity Interface and Navigation

 

Setting Up a Unity Project

 

Introduction to Game Objects and Scenes

 

Basics of Scripting in Unity

 

הכרות עם Unity

הפרק הראשון של הקורס עורך היכרות עם Unity, פלטפורמת פיתוח משחקים חזקה. הסטודנטים יחקרו את הממשק של Unity, ילמדו איך לנווט ולהגדיר אובייקטים בתלת מימד. מושגי מפתח יכללו הקמה של פרויקטים, הבנת המבנה של כל פרויקט, כולל איך לייבא assets לתוכו. ההיכרות תכלול גם מפגש עם game objects ועם scenes כדי להתחיל לעבוד עם אבני הבניין היסודיות של משחקי Unity. בנוסף, סטודנטים יצללו לתוך העקרונות המובילים של תכנות ב #C - עבודה עם משתנים, פונקציות ומחלקות - על מנת לגבש שליטה מורכבת יותר בהתנהגות של שחקנים ובאינטראקציה ביניהם. פרק זה מניח את התשתית עבור הבנה מקיפה של סביבת Unity.

 

עיצוב סביבת משחק של Unity

בפרק זה הסטודנטים ילמדו איך לעצב סביבות משחק מרגשות. הפרק יכסה את היסודות של level design, תוך מפגש מעשי עם layouts, pacing, player guidance וכלים נוספים הממנפים את היכולות של Unity לבניית levels. הסטודנטים גם ירכשו שליטה מלאה בעבודה עם assets ועם prefabs, אשר חיוניים לפיתוח אפקטיבי של כל משחק. נחקור גישות שונות לעיצוב terrains, כולל terrain sculpting וגם texturing. הפרק נכנס גם ליישומים בסיסיים של אפקטים ותאורה, על מנת להקנות לסטודנטים את היכולת להשתמש במערכת ה lighting של Unity כדי לייצר אפקטים ויזואלים המשדרגים את חוויית המשחק.

עיצוב דמויות ואנימציה עם Unity

בשלב זה נתמקד בהנפשה, על מנת לרכוש את היכולת המלהיבה להקים את דמויות המשחק לחיים. סטודנטים ילמדו על עיצוב דמות, כולל יצירה ושימוש ב character models. ניכנס בפירוט לתוך נושא ה rigging והאנימציה יחד עם ישום character controllers המאפשרים לייצר אינטראקציות. נכיר animation states ו blend trees באופן שיקנה הבנה עמוקה של כלי האנימציה של Unity. בסיכומו של דבר, פרק זה של הקורס יעניק לסטודנטים את הכישורים הדרושים ליצירת דמויות בעלות התנהגות דינמית ומראה מושך לעין.

 

מכניקה ואינטראקטיביות עם Unity

בשלב הלפני אחרון של הקורס, נרים את מכסה המנוע וניכנס לתוך המכניקה הליבתית של פיתוח משחקים. למידה תאורטית זו תאפשר לנו להרחיב את מנעד היכולות המעשי, כך שהסטודנטים יוכלו ליישם תנועה ושליטה מורכבת יותר בדמויות, תוך הבנת עקרונות הפיזיקה של המשחק, כמו גם את המשמעות של collision systems. יצירת רכיבי משחק אינטראקטיבים וכתיבת סקריפטים הנוגעים ללוגיקה של המשחק יהוו גם הם נדבכים חשובים בשלב זה של הקורס. המטרה היא להביא את הסטודנטים לנקודה בה יהיו מסוגלים ליצור חוויית משחק אינטראקטיבית המיישמת לוגיקה מורכבת המושתתת על בחירות מגוונות של השחקן.

 

נושאים מתקדמים של Unity

השלב המסכם של הקורס מכסה אזורים מתקדמים יותר בנושא פיתוח משחקים, כמו VR ו AR ב Unity. הסדטונטים ילמדו איך לבצע אופטימיזציה במהירות הריצה של המשחק על מנת להבטיח חוויה חלקה לשחקן. כמו כן, נלמד בשלב זה טכניקות של דיבוג ושל טסטים, על מנת להבטיח שתהליך הפיתוח יהיה יציב, בטיחותי ואיכותי. לבסוף, הסטודנטים יקבלו ליווי בתהליך הפירסום והפתיחה-לציבור של משחק. משחק בסיסי אומנם, אבל כזה שמיישם את החומר הנלמד ועונה לסטנדרטים המצופים בשוק.

 

Azure Infrastructure Operations

אנגולר 9 היא הגרסה העדכנית ביותר של של ה Framework של Google לבניית יישומים מורכבים בדפדפן . גרסה מתקדמת זו מספקת את כל הדרוש לבניית צד הלקוח (Front End) בצורה מהירה, עם ניהול זיכרון חכם, ניהול נתונים, שירותי Http, עבודה עם טפסים ועוד. בקורס זה נלמד את כל היכולות המתקדמות של הספרייה, החל מנושאים כלליים כגון תכנון ארכיטקטורת מערכת Web בעידן המודרני, בניית פקדים בסיסיים ומתקדמים ע״י מימוש מודל MVVM, תקשורת בין פקדים, עבודה עם טפסים חכמים, תקשורת אסינכרונית ועבודה מול השרת, ועד אפליקציות מבוססות Single Page Applications. (לסילבוס מפורט – ראה בהמשך) בהתאם למתכונת Extreme70, הקורס מועבר כמעבדה מתקדמת וכולל גם פרוייקט גמר.

לאיזה תפקידים נדרש הידע של הקורס?

כלים בשימוש בקורס

Game UI Engineer

אחראי לפתח ולתמוך ברכיבי ממשק משתמש במשחקים.

Game Developer

אחראי לפתח משחקים לפלטפורמות שונות כמו מחשב, מובייל, קונסולות, ועוד.

הקורסים כוללים

אפשרות להקלטה
של כל
הקורסים

ליווי שוטף של הקבוצה על ידי המדריך + תמיכה לאורך כל ההכשרה

התאמה אישית של הצרכים בהתאם לצורכי ההכשרה

לאיזה תפקידים נדרש הידע של הקורס?

Cloud Architect

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

כלים בשימוש בקורס

אתם שואלים
אנחנו עונים

הקורסים שלנו מועברים בדרך שנוחה לכם – פרונטלי בבית הלקוח, בכיתה פיזית מטעם codePro ברחבי הארץ, או בבית הלקוח.

כן, ניתן לשנות ולהתאים באופן אישי את הסילבוס בהתאם לצורכי החברה. לפני כל הכשרה המומחים של codePro מקיימים פגישה עם הלקוח, מבינים את הצורך ומתאימים את ההכשרה בצורה הטובה ביותר.

בלמידה והטמעת טכנולוגיה חדשה אנחנו מאמינים בעבודה בידיים, לכן כל ההכשרה מלווה בעבודה ותרגול. גם במהלך השיעור – וגם לאחר השיעור. 

סגל הדרכה שלנו מגוון ומורכב מהמרצים הטובים בישראל.

המרצים שלנו בעלי ניסיון רב בהדרכה, וכמובן בעלי ניסיון מתאים מהתעשייה לסוג ההכשרה הספציפי.

לפני התחלת הקורס תוכלו לשוחח עם המרצה ולהתרשם ממנו, ונוכל גם להציג לכם את הקו"ח והניסיון הרלוונטי של המרצה לתחום ההדרכה.

קורסים נוספים

קורס UI/UX עם Figma

קורס פיתוח תוכנה בשפת #C

קורס ElasticSearch

קורס פיתוח תוכנה בשפת F#

קורס פיתוח Vue.JS

מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר לייעוץ ראשוני ללא עלות

מעוניינים בפרטים נוספים?

דילוג לתוכן