קורס פיתוח משחקים עם Godot

כל הקורסים ניתנים לשינוי בהתאם לצורכי הלקוח וסילבוס סופי יקבע לאחר שיחת איפיון מקצועית

דרישות קדם

  • הכרת המחשב
  • אוריינטציה טכנולוגית
  • רקע קודם בפיתוח תוכנה

קהל היעד

  • סטודנטים ובוגרים טכנולוגים
  • מפתחי תוכנה המעוניינים ללמוד לפתח משחקי מחשב
  • צוותי R&D בחברות Gaming

פרטים נוספים

  • 40 שעות אקדמאיות
  • הקורס מועבר בZOOM או פרונטאלי בבית הלקוח
  • הסילבוס ניתן לשינוי והתאמה בהתאם לצרכי הלקוח

למה

קורס פיתוח משחקים עם Godot

?

קורס "פיתוח משחקים עם Godot" נועד להעניק למשתתפים הבנה מקיפה של פיתוח משחקים באמצעות מנוע המשחקים Godot. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים כיצד להשתמש בכלי העוצמה והתכונות המתקדמות של Godot ליצירת משחקי 2D ו-3D מאפס.

הקורס יעסוק בנושאים כמו עקרונות עיצוב משחקים, תכנות ב-GDScript (שפת התכנות המובנית של Godot), יצירה ואנימציה של דמויות דו ותלת ממדיות, יישום מכניקת משחק ופיזיקה, ממשקי משתמש, שילוב סאונד, ופרסום משחקים לפלטפורמות שונות. באמצעות פרויקטים ומשימות מעשיות, ירכשו המשתתפים ניסיון מעשי בפיתוח משחקים משלהם באמצעות Godot.

הקורס מתאים למפתחי תוכנה שרוצים העשרה ו Fun ופיתוח דברים קצת שונים מהנוף של היום יום, וגם למפתחי תוכנה בחברות Gaming. הקורס מתאים גם למתכנתים שרוצים להשתלב בתחום פיתוח משחקים.

רוצה להצטרף אלינו?

למה מתאים
הקורס

נושאים עיקריים בקורס:

Game design principles and mechanics

• Game genres and target audiences

• Prototyping and iteration

• Game development lifecycle

• Game documentation and design documents

מבוא

במודול זה, הסטודנטים ילמדו על התכונות והעבודה עם מנוע המשחקים Godot. הם יכירו את סביבת הפיתוח, יגדירו פרויקטים חדשים, יבינו את ממשק העורך וילמדו את הארכיטקטורה המבוססת על nodes של Godot.

עיצוב משחקי מחשב

המודול יתמקד בעקרונות עיצוב המשחקים, מכניקות משחק, ז'אנרים וקהלי יעד. הסטודנטים ילמדו על פרוטוטייפינג ואיטרציה, מחזור חיי פיתוח המשחק, ותיעוד משחקים באמצעות מסמכי עיצוב.

פיתוח משחקים דו מימדי

הסטודנטים ילמדו לעבוד עם sprites ואנימציות ב-2D, פיזיקה והתנגשות ב-2D, עיצוב רמות עם tile maps, ניהול מצלמה ושימוש בפרלקס ליצירת רקעים דינמיים.

כתיבת קוד עם GDScript

המודול יכיר לסטודנטים את GDScript, כולל משתנים, סוגי נתונים ומבני שליטה. הם ילמדו על פונקציות ושיטות, ארגון קוד ופרקטיקות מומלצות, ותכנות מונחה עצמים ב-GDScript.

רכיבי קלט ופלט

במודול זה, הסטודנטים ילמדו על קלט מהמקלדת והעכבר, תמיכה בגיימפדים, יישום תנועות ופעולות לשחקן, שימוש במכונות מצבים לשליטת דמויות וניהול מצלמה.

עיצוב חווית משתמש

הסטודנטים ילמדו ליצור תפריטים וממשקי משתמש (HUDs), לעצב פריסות וממשקי שליטה, לטפל בקלט ממשתמש בממשק, לסגנן ולהתאים את ה-UI, ולהנפיש אלמנטים בממשק.

חיבור אודיו

במודול זה, הסטודנטים ילמדו לשלב אפקטים קוליים ומוזיקה, לשלוט בהשמעת שמע, להזרים שמע ולדחוס אותו, להשתמש בשמע תלת ממדי ובשמע ממוקם, ולהשתמש באוטובוסים אפקטים.

פיתוח משחקי תלת מימד 3D

הסטודנטים ילמדו להקים סביבות תלת ממדיות, לייבא ולתפעל מודלים תלת ממדיים, לעבוד עם תאורה וחומרים, ליצור ולשנות שטחים, ולהתמודד עם פיזיקה והתנגשות בתלת ממד.

מנועי פיזיקה

המודול יעסוק במנועי פיזיקה תלת ממדיים ודינמיקת גופים קשיחים, גילוי והתמודדות עם התנגשות, יישום בקרי דמויות, פיזיקה של ראגדול ושימוש במגבלות, ופיזיקה של כלי רכב ושליטה בהם.

רשתות ומשחקים מרובי משתתפים

במודול זה, הסטודנטים ילמדו על רשתות ב-Godot, להקים משחקים מרובי משתתפים, לסנכרן מצב משחק, לעבוד עם ארכיטקטורות client-server ו-peer-to-peer, ולבצע אופטימיזציה לביצועי הרשת.

הסטודנטים ילמדו לייצא משחקים לפלטפורמות שונות, ליצור חבילות התקנה, לפרסם בחנויות אפליקציות ופלטפורמות רשת, לפתח למשחקים מרובי פלטפורמות, ולהתמודד עם מוניטיזציה ומודלים עסקיים.

פרסום משחקי מחשב

הסטודנטים ילמדו לייצא משחקים לפלטפורמות שונות, ליצור חבילות התקנה, לפרסם בחנויות אפליקציות ופלטפורמות רשת, לפתח למשחקים מרובי פלטפורמות, ולהתמודד עם מוניטיזציה ומודלים עסקיים.

נושאים מתקדמים נוספים

הסטודנטים ילמדו על נתוני משחק והתמדה, יצירת רמות ואופטימיזציה, בינה מלאכותית (AI), אופטימיזציה של ביצועים, תמיכה בסקריפטים ומודים, ויסיימו בפרויקט מסכם: פיתוח משחק END-TO-END N משלהם.

Azure Infrastructure Operations

אנגולר 9 היא הגרסה העדכנית ביותר של של ה Framework של Google לבניית יישומים מורכבים בדפדפן . גרסה מתקדמת זו מספקת את כל הדרוש לבניית צד הלקוח (Front End) בצורה מהירה, עם ניהול זיכרון חכם, ניהול נתונים, שירותי Http, עבודה עם טפסים ועוד. בקורס זה נלמד את כל היכולות המתקדמות של הספרייה, החל מנושאים כלליים כגון תכנון ארכיטקטורת מערכת Web בעידן המודרני, בניית פקדים בסיסיים ומתקדמים ע״י מימוש מודל MVVM, תקשורת בין פקדים, עבודה עם טפסים חכמים, תקשורת אסינכרונית ועבודה מול השרת, ועד אפליקציות מבוססות Single Page Applications. (לסילבוס מפורט – ראה בהמשך) בהתאם למתכונת Extreme70, הקורס מועבר כמעבדה מתקדמת וכולל גם פרוייקט גמר.

לאיזה תפקידים נדרש הידע של הקורס?

כלים בשימוש בקורס

Game UI Engineer

אחראי לפתח ולתמוך ברכיבי ממשק משתמש במשחקים.

Game Developer

אחראי לפתח משחקים לפלטפורמות שונות כמו מחשב, מובייל, קונסולות, ועוד.

הקורסים כוללים

אפשרות להקלטה
של כל
הקורסים

ליווי שוטף של הקבוצה על ידי המדריך + תמיכה לאורך כל ההכשרה

התאמה אישית של הצרכים בהתאם לצורכי ההכשרה

לאיזה תפקידים נדרש הידע של הקורס?

Cloud Architect

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

Cloud Architect

Does System Design and architects infrastructure on Cloud. Plays key role between software team and customers. Implements Agile and DevOps Methodologies in the team.

כלים בשימוש בקורס

אתם שואלים
אנחנו עונים

הקורסים שלנו מועברים בדרך שנוחה לכם – פרונטלי בבית הלקוח, בכיתה פיזית מטעם codePro ברחבי הארץ, או בבית הלקוח.

כן, ניתן לשנות ולהתאים באופן אישי את הסילבוס בהתאם לצורכי החברה. לפני כל הכשרה המומחים של codePro מקיימים פגישה עם הלקוח, מבינים את הצורך ומתאימים את ההכשרה בצורה הטובה ביותר.

בלמידה והטמעת טכנולוגיה חדשה אנחנו מאמינים בעבודה בידיים, לכן כל ההכשרה מלווה בעבודה ותרגול. גם במהלך השיעור – וגם לאחר השיעור. 

סגל הדרכה שלנו מגוון ומורכב מהמרצים הטובים בישראל.

המרצים שלנו בעלי ניסיון רב בהדרכה, וכמובן בעלי ניסיון מתאים מהתעשייה לסוג ההכשרה הספציפי.

לפני התחלת הקורס תוכלו לשוחח עם המרצה ולהתרשם ממנו, ונוכל גם להציג לכם את הקו"ח והניסיון הרלוונטי של המרצה לתחום ההדרכה.

קורסים נוספים

קורס CSS למעצבים גרפים

קורס פיתוח בסביבת ענן

קורס עיצוב גרפי עם כלי AI

קורס Business Analytics

מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר לייעוץ ראשוני ללא עלות

מעוניינים בפרטים נוספים?

דילוג לתוכן